Skip to main content

Kenapa Arab Membiarkan Tanah Palestin Dirampas Yahudi????????!!!!

Salam Sejahtera Untuk Semua (tidak termasuk bangsa jahat Yahudi):


Wahai anda yang ada sifat perikemanusiaan, dengarlah rintihan rakyat Palestin, mereka tiada tempat lagi untuk mengadu selain dari Allah dan negara-negara seagama seperti kita.
Inilah peta asal negara Palestine


Rakyat Palestin sudah terkepong begitu lama. Tanahair mereka dirampas dengan kejam secara sedikit demi sedikit. Jika kita kata Israel itu zalim, kita orang yang seagama dengan mereka(Palestin) lagi zalim kerana tidak membantu atau membiarkan mereka dizalimi!

     Bagaimanakah caranya seluruh rakyat Malaysia nak membantu rakyat Palestin ini? Banyak cara dan daya yang boleh rakyat Malaysia  lakukan! Antaranya ialah boikot barang yang dikeluarkan secara langsung atau tidak langsung oleh Yahudi.

    Antara barang yang mesti diboikot ialah Coca-cola; kerana hasil jualannya adalah dihantar terus kepada Yahudi di Palestine.
   Nestle juga produk Yahudi, milo juga hasilnya dihantar secara langsung kepada Yahudi.







Dikiri sekali adalah asal tanah air Palestin dan dikanan sekali ialah Palestin yang tinggal... masih nak makan KFC?

 Kawasan yang berwarna putih itu adalah  sudah menjadi kawasan penempatan Yahudi secara haram dan dibiarkan oleh umat islam seluruh dunia, Pak Arab diam membisu,anggok-anggok!

    Lihatlah tanah air Palestin yang semakin mengecil diambil oleh Yahudi yang kejam lagi zalim itu! Tapi ia ditantang umpama minyak yang penuh di Malaysia oleh  kerajaan Malaysia(Apco)

  
     Tuan-tuan dan puan-puan... apakah yang tinggal untuk rakyat Palestin dan umat Islam seluruh dunia? Apakah yang kita lakukan untuk mengembalikan hak umat Islam ini?

    Keadaan sebegini rupa masihkah kita mahu berdiam diri dan mahu bersekongkol dengan Yahudi? Apakah hati rakyat Malaysia dibuat dari batu, begitu keras untuk mendengar rintihan rakyat Palestin yang terhimpit. dan terpenjara dinegara sendiri!

Tembok yang dibina oleh Yahudi dengan niat untuk menghimpit sedikit demi sedikit tanahair  rakyat Palestin dengan ketinggian  sama tinggi dengan sebuah bangunan setingkat.

Lebih tinggi dari tembok penjara pudu yang diruntuhkan!
     Bolehkah dibayangkan bagaimana jika pagar rumah anda setinggi itu?  Anda tidak dibenarkan oleh ibubapa anda untuk keluar bertemu dengan kawan-kawan anda, sampai bila-bila! Apakah perasaan anda?
Marah? Sedih? Hiba? Benci? Geram?

Kesian Remaja ini, putus kakinya... Kejamnya Yahudi! Sanggupkah anda bayangkan burger  McD yang anda makan itu adalah cebisan ....



Apakah pula dosa kanak-kanak ini? Adakah bayi ini seorang tentera?

Sesungguhnya dia mungkin dah bebas dialam roh sana?

        Besar harapan kita agar Palestin dibebaskan Allah dari cengkaman Israel Yahudi laktuLLah! Kita sebagai seorang muslim dah sampai tahap wajib  membantu rakyat Palestin didalam situasi sekarang!
Bantulah mereka dengan apa jua yang anda mampu....!  Biarlah Arab tak buat apa, tapi kita buatlah sesuatu demi Islam dan umat Islam seluruhnya tak kira siapa bangsa mereka!
       Persoalan tetap tinggal persoalan selagi kita sendiri tidak peduli tentang nasib insan yang seagama dengan kita, Palestin yang tanah airnya dirampas, dan biarkan oleh negara-negara Arab yang bersempadan dengan mereka! Malang sungguh rakyat Palestin!

Fakta-fakta lain insyaAllah Muara akan dapatkan dari masa kesemasa!

Comments

nosembilanbelas said…
cuba baca yang ni lak...
http://latest-worldissue.blogspot.com/2010/07/why-jews-average-smart.html
HidrogeN said…
kesian tengok palestin ditindas..
alif said…
sian...tak boleh nk habis bc artikel ne
TAKBIR!!!!!!!

Popular posts from this blog

MENDUKUNG BIAWAK HIDUP – SAMPAI BILA?

Apakah maksud  peribahasa biawak hidup? Mengikut kepada daftar kata Dewan Bahasa dan Pustaka takrifan secara langsung kepada Biawak Hidup tak ada tetapi ayat yang dibina  berbunyi begini; “mengasingkan diri, tidak melibatkan diri: kalau awak terkena satu­-satu hal kelak, saya akan ~ diri kerana saya tidak sanggup mendukung biawak hidup (Maksud dari perkataan Berlepas Diri)” Ada Persamaan dengan peribahasa: Tiada Beban Batu Digalas Maknanya berlepas diri daripada menanggung beban yang tidak wajib seseorang itu menanggungnya! Kerana biawak itu masih hidup, biawak itu boleh mencari makan dengan sendiri, kenapa pula seseorang itu nak menyusahkan dirinya menanggung beban mendukung biawak yang hidup Banyak peribahasa pepatah Melayu yang menggunakan perkataan biawak, mungkin  kehidupan orang-orang Melayu  kita begitu berkait rapat dengan alam! Menjadikan kita manusia yang begitu menghayati alam ! Tetapi orang kita terlalu lemah dan begitu mudah didodoikan dengan bahasa ala

Barangan Muslim

AYUH RAKYAT MALAYSIA, KITA SOKONG BELI-GUNA BARANGAN MELAYU (ISLAM) 1. Roti Gardenia (Syed Mokhtar). 2. Beras Jasmine (Syed Mokhtar). 3. Minyak Masak Tiara (FELDA). 4. Minyak Masak Saji (FELDA). 5. Susu Pekat Manis Saji (FELDA). 6. Susu Cair Saji (FELDA). 7. Maggie Sajimee Saji (FELDA). 8. Mayonis Saji Mayo Saji (FELDA). 9. Marjerin Pelangi (FELDA). 10. Sos Cili Pelangi (FELDA). 11. Sos Tomato Pelangi (FELDA). 12. Jem Peanut SunBear (FELDA). 13. Sardin Agromas. 14. Sardin Pertima. 15. Kopi Hang Tuah. 16. Bihun Sufi. 17. Mi Kuning Sufi. 18. Kuey Teow Sufi. 19. Garam Sufi. 20. Sos Lada Hitam Sufi. 21. Sos Cili/Tomato Sufi. 22. Kicap Masin/Manis Sufi. 23. Tepung Goreng Sufi. 24. Minyak Masak Sufi. 25. Telur Cap Sufi. 26. Ubat gigi Najwa. 27. Ubat gigi Halagel. 28. Garam Halagel. 29. Tepung gandum Cap Bidara. 30. Tepung gandum Faiza. 31. Jus minuman Safina. 32. Syampoo D’herbs. 33. Pasaraya Mydin. 34. Pasaraya MyMart  (kedai keluaran Mydin). 35. Bihun Kampung. 36. Burger Ramly. 37. Air Min

Makna pada Simbol-simbol Facebook

INI MEMANG DIRANCANG ATAU SECARA KEBETULAN? Lihat video  ini! Didalam graf diatas mempunyai simbol-simbol yang digunakan di dalam Facebook                             Berada ditengah-tengah (2010) bintang 6 penjuru adalah bendera Israel Simbol Ini ada pada baju yang dipakai oleh  Mark Elliot Zuckerberg Simbol atau Lambang LIKE - bermakna jika anda Like maknanya anda adalah kawan dan suka kepada Israel! Apakah yang mahu dilakukan bila situasi ini terbentang dihadapan kita, umat Islam? Apakah alternatif kita? Mampukah kita  umat Islam membina rangkaian seperti FB untuk kita gerakkan satu networking yang merangkumi seluruh dunia seperti yang dibuat oleh Mark Elliot Zuckerberg? Umat Islam mampu lakukan jika didalam diri seluruh umat Islam buang jauh sifat yang melemahkan semangat orang Islam selama ini. INFORMATION AWARENESS OFFICE  IAO -USA Lambang Ini ada didalam duit 1dollar US   -   All-Seeing Eye    In-Q-Tel secara langsung m