Monday, April 4, 2011

Satu Lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional

      Motto Satu Malaysia  -  Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan
Tapi didalam artikel ini bukan saya nak perkatakan tentang motto satu Malaysia, walaupun motto itu sendiri boleh dihuraikan dari sudut negatifnya berdasarkan sikap kerajaan Persekutuan terhadap rakyat majoriti!
     Apa yang nak saya kemukakan didalam artikel ini ialah perihal banyak projek kerajaan umno bersama barisan pakatan mereka (mca dan mic). Berdasarkan gambar dibawah berilah anggapan anda,


Ini adalah Projek Kerajaan Barisan Nasional:


Satu Lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional:


Lagi Projek Kerajaan Barissan Nasional


Ini lagi Projek Kerajaan Barisan Nasional:
Projek Yang Terbesar Sebelum Pilihanraya ke13


                                                                                                                                                        






 Inilah Ketua di Tapak Projek:-




Note: ..... betul kata ketua polis negara video ini adalah tulen.. tapi sekarang ni dah tak ori sebab dah kena copy. Tapi pelakonnya memang bangang.. langsung takda rupa Anwar.. gaya berjalan tak rupa Anwar.. perut lagi la tak rupa Anwar.. kah..kah..kah..kah.. macam perut Najib ada la.. cuma pelakon perempuannya takda rupa Ziana Zain dan Bik Mama jer... kalau ada pun sikit-sikit macam Altantuya kah..kah..kah..kah..

Note: Video ni ada tulisan Thailand.. tapi tiada suara kedengaran.. pasal apa? pasal takut kantoi bila orang dalam video ni berbual mengunakan bahasa Thailand.. sawadikap... kah..kah..kah..kah..

Note: Yang hairannya anwar dah pun buat laporan polis tapi kenapa tiada tangkapan? Kenapa tiada tindakan dari pihak polis? Kenapa si Tambi tak disiasat dan dihadapkan di mahkamah? Kalau korang berani cuba buat video Najib tengah mengentot di Port Dikson dangan Ziana Zain contohnya. Kemudian buat tayangan perdana dimana-mana hotel 5 bintang. Lepas tu korang mengaku koranglah yang tontonkan video tu kepada umum.. nak tengok korang kena sumbat dalam lock up atau tak.. Kah..kah..kah..kah.. Tapi orang yang tayangkan video yang kononnya Anwar ni boleh sihat-sihat je.. polis pun buat-buat tak nampak je.. kah..kah..kah..kah.. apa maknanya tu? korang jawab la sendiri.. kah..kah..kah..kah..

Note: Dihujung rakaman yang ada ni lelaki ini ade pergi kat cermin and nampak dia punya misai... tapi misai itu ade serupa dgn Datuk Eskey... tak tahu betul ke dak tapi mcm sama...

Satu lagi persoalan.. Datuk Eskey mengaku dia ada dalam rakaman tu.. adakah org lelaki lain di awal video tue adalah Datuk Eskay? Lelaki itu terlalu gemok dan terlalu besar potongan badannya. Siapa pun yang tengok akan mengatakan ianya bukan datuk eskey. Yang jadi tanda tanya ialah yang mana satu datuk eskay sedangkan dalam rakaman tu hanya ada 2 orang lelaki? Jika si gemok dalam rakaman tu bukan Datuk Eskey bermakna Dia sendiri la yang jadi heronya dalam filem tu.

Akhirnya tengok apa kata Datuk Eskey di video no 2 tu.. “Benda tu (rakaman video) saya punya… saya (berada) di situ, (dan) saya (yang) ambil”, katanya. Kalau korang masih ingat si mangkok Estray ni pernah membuat kenyataan yang dia terjumpa video itu secara tak sengaja semasa masuk kebilik tu untuk mencari jam tangan..

sekejap kata video tu dia yang punya dan dia sendiri yang rakam.. sekejap kata dia terjumpa video tu secara tak sengaja.. sekejap kata dia sendiri ada dalam video tu.. ni mana satu yang betul ni? Kah..kah..kah..kah.. hancus semuanya..

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

No comments:

Komen