Skip to main content

Amerika Diminta Putuskan Hubungan Dengan Anwar

Jika Betul Arahan Najib kepada Amerika
Kemenagan Awal Datuk Seri Anwar Ibarhim

       Jika betul apa yang dilaporkan oleh Harakah dari apa yang dikeluarkan oleh B’nai B’rith International’s
The Global Voice of the Jewish Community bahawa pertubuhan Yahudi itu meminta Amerika memutuskan hubungan mereka dengan Anwar Ibrahim adalah suatu kemenagan kepada penyokong-penyokong pakatan rakyat. Dan membuktikan bahawa Anwar Ibrahim tidak terhegeh-hegeh untuk berbaik dengan mereka.
        Dengan kemelut yang berlaku hari ini adalah tepat untuk kita tidak sekali-kali berhubung dengan proksi Yahudi , dalam bentuk apa hubungan sekali pun! Apatah lagi untuk menggunakan kepakaran mereka bagi sistem keselamatan di Malaysia! Malang sekali Malaysia kepakaran musuh yang diambil untuk menjaga dan menaiktaraf sisitem keselamatan negara!
        Pemikiran apa yang kerajaan Malaysia guna. Orang kampung tahu apa yang akan terjadi jika mereka gunakan khidmat pencuri untuk menjadi pengawal keselamatan dalam kampung, sudah tentu tidak boleh diyakini perkampungan  mereka akan selamat!
               Negara Israel adalah negara haram yang tidak diiktiraf oleh Dunia namun ia dibantu oleh Amerika dan sekutu-sekutunya! Diharapkan Malaysia tidak mengiktiraf Israel sebagai ada negara dan janganlah keluar masuk pintu belakang! Jangan khianati amanah rakyat. Diharap pimpinan Pakatan Rakyat sepakat didalam perkara ini, Pas, PKR dan Dap sekata didalam menjalin hubungan dengan negara luar. Katakan no kepada hubungan dengan Israel tak kira dalam apa situasi sekali pun!
         Berdasarkan sebab-sebab dibawah Anwar harus disanjung diatas keikhlasan beliau mendedahkan perkara tersebut;

"Contohnya, kenyataannya pada 30 April yang perisik Israel terlibat secara langsung dalam menguruskan kerajaan.

"Contoh lain adalah, dia mendakwa agen perisik Israel dalam unit IT pasukan Polis," kata surat itu.

Mereka juga berkata, Anwar mendakwa kerajaan menggunakan khidmat syarikat perhubungan awam yang dikawal oleh Yahudi di Parlimen.

Selain itu, mereka mendakwa Anwar pernah membuat kenyataan kepada Islam Online yang dia mempunyai bukti kerajaan menyokong lobi Yahudi di Amerika dan sesetengah pihak di Israel.

"Memandangkan peranan Anwar dalam kebangkitan anti-Sematic dalam politik Malaysia, kami memohon semua pegawai Amerika menggantung sebarang hubungan dengan Anwar Ibrahim," kata surat pertubuhan Yahudi itu.

       Kami rakyat Malaysia berikrar mulai hari ini tidak akan menyokong mana-mana pihak yang bersekongkol dengan Yahudi laknatullah! AllahhuAkbar!  AllahhuAkbar!  AllahhuAkbar!


Pendapat anda? Luahkan isi hati anda diatas kezaliman zionis israel yahudi zalim ini!

Comments

Popular posts from this blog

MENDUKUNG BIAWAK HIDUP – SAMPAI BILA?

Apakah maksud  peribahasa biawak hidup? Mengikut kepada daftar kata Dewan Bahasa dan Pustaka takrifan secara langsung kepada Biawak Hidup tak ada tetapi ayat yang dibina  berbunyi begini; “mengasingkan diri, tidak melibatkan diri: kalau awak terkena satu­-satu hal kelak, saya akan ~ diri kerana saya tidak sanggup mendukung biawak hidup (Maksud dari perkataan Berlepas Diri)” Ada Persamaan dengan peribahasa: Tiada Beban Batu Digalas Maknanya berlepas diri daripada menanggung beban yang tidak wajib seseorang itu menanggungnya! Kerana biawak itu masih hidup, biawak itu boleh mencari makan dengan sendiri, kenapa pula seseorang itu nak menyusahkan dirinya menanggung beban mendukung biawak yang hidup Banyak peribahasa pepatah Melayu yang menggunakan perkataan biawak, mungkin  kehidupan orang-orang Melayu  kita begitu berkait rapat dengan alam! Menjadikan kita manusia yang begitu menghayati alam ! Tetapi orang kita terlalu lemah dan begitu mudah didodoikan dengan bahasa ala

Barangan Muslim

AYUH RAKYAT MALAYSIA, KITA SOKONG BELI-GUNA BARANGAN MELAYU (ISLAM) 1. Roti Gardenia (Syed Mokhtar). 2. Beras Jasmine (Syed Mokhtar). 3. Minyak Masak Tiara (FELDA). 4. Minyak Masak Saji (FELDA). 5. Susu Pekat Manis Saji (FELDA). 6. Susu Cair Saji (FELDA). 7. Maggie Sajimee Saji (FELDA). 8. Mayonis Saji Mayo Saji (FELDA). 9. Marjerin Pelangi (FELDA). 10. Sos Cili Pelangi (FELDA). 11. Sos Tomato Pelangi (FELDA). 12. Jem Peanut SunBear (FELDA). 13. Sardin Agromas. 14. Sardin Pertima. 15. Kopi Hang Tuah. 16. Bihun Sufi. 17. Mi Kuning Sufi. 18. Kuey Teow Sufi. 19. Garam Sufi. 20. Sos Lada Hitam Sufi. 21. Sos Cili/Tomato Sufi. 22. Kicap Masin/Manis Sufi. 23. Tepung Goreng Sufi. 24. Minyak Masak Sufi. 25. Telur Cap Sufi. 26. Ubat gigi Najwa. 27. Ubat gigi Halagel. 28. Garam Halagel. 29. Tepung gandum Cap Bidara. 30. Tepung gandum Faiza. 31. Jus minuman Safina. 32. Syampoo D’herbs. 33. Pasaraya Mydin. 34. Pasaraya MyMart  (kedai keluaran Mydin). 35. Bihun Kampung. 36. Burger Ramly. 37. Air Min

Makna pada Simbol-simbol Facebook

INI MEMANG DIRANCANG ATAU SECARA KEBETULAN? Lihat video  ini! Didalam graf diatas mempunyai simbol-simbol yang digunakan di dalam Facebook                             Berada ditengah-tengah (2010) bintang 6 penjuru adalah bendera Israel Simbol Ini ada pada baju yang dipakai oleh  Mark Elliot Zuckerberg Simbol atau Lambang LIKE - bermakna jika anda Like maknanya anda adalah kawan dan suka kepada Israel! Apakah yang mahu dilakukan bila situasi ini terbentang dihadapan kita, umat Islam? Apakah alternatif kita? Mampukah kita  umat Islam membina rangkaian seperti FB untuk kita gerakkan satu networking yang merangkumi seluruh dunia seperti yang dibuat oleh Mark Elliot Zuckerberg? Umat Islam mampu lakukan jika didalam diri seluruh umat Islam buang jauh sifat yang melemahkan semangat orang Islam selama ini. INFORMATION AWARENESS OFFICE  IAO -USA Lambang Ini ada didalam duit 1dollar US   -   All-Seeing Eye    In-Q-Tel secara langsung m