Thursday, August 2, 2012

Palestin Yang Semakin Mengecil - Ada Negara Islam Lain Kesah!?

Salam Sejahtera Untuk Semua (tidak termasuk bangsa jahat Yahudi):


Wahai anda yang ada sifat perikemanusiaan, dengarlah rintihan rakyat Palestin, mereka tiada tempat lagi untuk mengadu selain dari Allah dan negara-negara seagama seperti kita.

Inilah peta asal negara Palestine





Rakyat Palestin sudah terkepong begitu lama. Tanahair mereka dirampas dengan kejam secara sedikit demi sedikit. Jika kita kata Israel itu zalim, kita orang yang seagama dengan mereka(Palestin) lagi zalim kerana tidak membantu atau membiarkan mereka dizalimi!

     Bagaimanakah caranya seluruh rakyat Malaysia nak membantu rakyat Palestin ini? Banyak cara dan daya yang boleh rakyat Malaysia  lakukan! Antaranya ialah boikot barang yang dikeluarkan secara langsung atau tidak langsung oleh Yahudi.

    Antara barang yang mesti diboikot ialah Coca-cola; kerana hasil jualannya adalah dihantar terus kepada Yahudi di Palestine.
   Nestle juga produk Yahudi, milo juga hasilnya dihantar secara langsung kepada Yahudi.







Dikiri sekali adalah asal tanah air Palestin dan dikanan sekali ialah Palestin yang tinggal... masih nak makan KFC?

 Kawasan yang berwarna putih itu adalah  sudah menjadi kawasan penempatan Yahudi secara haram dan dibiarkan oleh umat islam seluruh dunia, Pak Arab diam membisu,anggok-anggok!

    Lihatlah tanah air Palestin yang semakin mengecil diambil oleh Yahudi yang kejam lagi zalim itu! Tapi ia ditantang umpama minyak yang penuh di Malaysia oleh  kerajaan Malaysia(Apco)

  
     Tuan-tuan dan puan-puan... apakah yang tinggal untuk rakyat Palestin dan umat Islam seluruh dunia? Apakah yang kita lakukan untuk mengembalikan hak umat Islam ini?

    Keadaan sebegini rupa masihkah kita mahu berdiam diri dan mahu bersekongkol dengan Yahudi? Apakah hati rakyat Malaysia dibuat dari batu, begitu keras untuk mendengar rintihan rakyat Palestin yang terhimpit. dan terpenjara dinegara sendiri!

Tembok yang dibina oleh Yahudi dengan niat untuk menghimpit sedikit demi sedikit tanahair  rakyat Palestin dengan ketinggian  sama tinggi dengan sebuah bangunan setingkat.

Lebih tinggi dari tembok penjara pudu yang diruntuhkan!
     Bolehkah dibayangkan bagaimana jika pagar rumah anda setinggi itu?  Anda tidak dibenarkan oleh ibubapa anda untuk keluar bertemu dengan kawan-kawan anda, sampai bila-bila! Apakah perasaan anda?
Marah? Sedih? Hiba? Benci? Geram?

Kesian Remaja ini, putus kakinya... Kejamnya Yahudi! Sanggupkah anda bayangkan burger  McD yang anda makan itu adalah cebisan ....



Apakah pula dosa kanak-kanak ini? Adakah bayi ini seorang tentera?

Sesungguhnya dia mungkin dah bebas dialam roh sana?

        Besar harapan kita agar Palestin dibebaskan Allah dari cengkaman Israel Yahudi laktuLLah! Kita sebagai seorang muslim dah sampai tahap wajib  membantu rakyat Palestin didalam situasi sekarang!
Bantulah mereka dengan apa jua yang anda mampu....!  Biarlah Arab tak buat apa, tapi kita buatlah sesuatu demi Islam dan umat Islam seluruhnya tak kira siapa bangsa mereka!
       Persoalan tetap tinggal persoalan selagi kita sendiri tidak peduli tentang nasib insan yang seagama dengan kita, Palestin yang tanah airnya dirampas, dan biarkan oleh negara-negara Arab yang bersempadan dengan mereka! Malang sungguh rakyat Palestin!

Fakta-fakta lain insyaAllah Muara akan dapatkan dari masa kesemasa!

No comments:

Komen